Pier Paolo Pasolini’nin Ro.Go.Pa.G. isimli antoloji filmde imza attığı bölümde, Orson Welles İsa’nın çarmıha gerilişini anlatan bir filmin yönetmenini canlandırıyor. Welles ve film ekibi, çekimler boyunca Hıristiyanlıkla pek de uyuşmayan hareketler sergiliyor!