Lakeside Suite
Jean-Luc Godard’ın görüntü yönetmeni olarak tanınan sinemacı Fabrice Aragno, kısa filmlerden oluşan hayli zengin bir filmografiye de sahip. Sular üzerinde geçen bu tekinsiz öykü, iki tehlikeli kıyı arasında gidip geliyor.