İlkbaharda yağmurlu bir günde, 40 yaşlarında bir kadın olan Mary-Jane, kızının sınıf arkadaşına, 15 yaşındaki Julien isminde bir çocuğa aşık olur.
Agnès Varda imzalı bu şiirsel dramda, Jane Birkin ve kızı Charlotte Gainsbourg’u anne-kız rollerinde izliyoruz. Aile kurumunun temellerini sorgularken eğlenceli olmayı başaran, inceliklerle örülü bir film.