Le Pont du Nord
Hapisten çıkan Marie, eli bıçaklı Baptiste ile tanışır. Baptiste, eski sevgilisinden kalma bavulun gizemini çözmesi için Marie’ye yardım eder. Bavulun içinde gazete kupürleri, garip desenler ve tuhaf bir labirenti andıran Paris haritaları vardır.