Life of Riley
İngiltere kırsalında sıkça hakkında bir şeyler duyduğumuz ama hiç görmediğimiz bir karakter; gizemli George Riley yüzünden huzursuz üç çiftin hikayesi.
Sevinmeyeceğimiz türden bir film: sevilen bir yönetmenin son filmi. Hiroshima, mon amour ve Last Year in Marienbad’in arkasındaki adam Alain Resnais, son olarak bize Alan Ayckbourn’un oyunundan uyarlanan bu renkli, eğlenceli, suni uyarlamayı bıraktı. Komik, duygusal ve olasılıklarla dolu.