Last Year at Marienbad’ı yazdıktan sonra “Yeni Roman” hareketinin öncüsü Alain Robbe-Grillet unutulmaz yönetmenlik kariyerine bu oluşumunu tamamlamış; Fransız Yeni Dalga’sının gerçek gizli klasiği olan; seksi, çok boyutlu, akılla alay eden bir labirente sahip ve gizemli çıkış filmiyle başladı.