Listen to Britain
Film kurmacaya başvurmaksızın, 2. Dünya Savaşı zamanı İngilteresindeki yaşama odaklanıyor. Yönetmen Humphrey Jennings, sivil hayatın farklı yönlerininin yanı sıra savaşın yol açtığı sıkıntıları ve karışıklıkları irdeliyor.