Lost, Lost, Lost
Jonas Mekas’ın derin kişisel, keyifli, kendine has, son derece serbest ve güçlü bir günlük filmi. Yüzyılın ortalarında Brooklyn’de evde olma hissini bulmak için Litvanyalı’nın mücadelesinin yorumlayıcı bir kronolojisidir. Özlem ve umudun derin bir ifadesini aktarır.