Love & Other Disasters
Birbirine çok âşık genç çift, mükemmel bir düğün yapmak ister. Bir organizasyon şirketiyle anlaşan çift, deneyimsiz bir organizatör, telaşlı bir yemek şirketi çalışanı ve bir tur rehberi bu süreçte kendilerini tuhaf bir durumun içinde bulur.