Kötü bir ayrılıktan sonra 23 yaşındaki Jeanne’ın kalacağı tek yer babasının dairesinin bulunduğu Paris şehridir. Ama Jeanne vardığında babasının kendisiyle aynı yaşlardaki yeni kız arkadaşı Arianne’in de oraya taşındığını görür. Her biri kendi yolunda fırsatlarla dolu bir şehirde aşkı aramaktadır.