Lover Other
Sürrealist sanatçılar Claude Cahun ve Marcel Moore, hayatları boyunca beraber üretmiş ve her şeye karşı beraber direnmiş lezbiyen bir çiftti. II. Dünya Savaşı’ndaki Nazi işgali boyunca kahramanlıklar gösteren ikili, daha sonra düşman tarafından yakalandı ve ölüme mahkum edildi.
Claude Cahun ve Marcel Moore 20. yüzyılın başlarındaki Avrupa’da, toplumsal cinsiyete dair yerleşik kalıpları eğip büken bir lezbiyen çiftti. Barbara Hammer imzalı belgesel, bu öncü kuir sanatçıların dünya görüşünü, arşiv fotoğrafları, söyleşiler ve lirik yeniden canlandırmalarla aktarıyor.