Lulu femme nue
Beceriksizce yapılmış iş görüşmelerinin ardından Lulu kocasını ve üç çocuğunu terk ederek eve dönmemeye karar verir. Dünyanın kıyısından çeşitli insanlarla yolunun kesiştiği bir sahilde özgürlüğünün ve tek başına olmanın keyfini çıkarır.
Lulu femme nue, Sólveig Anspach’ın uçlardaki yaşamları ele aldığı eğlenceli ve samimi portrelerinden bir tanesi. Karin Viard’ın canlandırdığı kederli bir kadın, hayatını geride bırakma kararıyla içsel karmaşalara sürüklense de, anıştığı harika insanlar sayesinde küllerinden yeniden doğuyor.