Malmkrog
Noel için Transilvanya’da, soylu Nikolay’ın malikânesindeki davete katılanlar arasında pek çok siyasetçi, genç bir kontes, bir general ve eşi de yer almaktadır. Akşam yemeği boyunca masada ahlak ve kalkınma gibi büyük meseleler tartışılır. Tartışma alevlendikçe, kültürel farklılıklar belirginleşir.
Sieranevada ve Bay Lazarescu’nun Ölümü gibi filmleriyle tanıdığımız Cristi Puiu’nun Berlinale’den ödülle dönen bu görkemli yapıtı, 19. yüzyılda bir Noel yemeğinde geçiyor. Baştan sona kusursuz görsellik, zekice dokunuşlar ve Buñuel’i anımsatan ironilerle taçlanıyor.