Junior Moreno hayatını geri kazanmak için mücadele eden bir sabıkalıdır. Liseyi ikinci olarak bitiren kardeşi Manny komşularının dileğini gerçekleştirmiştir. Mezuniyet partisinde Manny hayatını değiştirecek bir kararla yüzleşirken, Junior kardeşinin başka bir kurban olmasını engellemeye çalışır.