Mare
Çekirdek ailesiyle yaşadığı evi sadakatle çekip çeviren Mare, tek eksiği yeni bir çamaşır makinesi olmasa da fazla düşünmeden hayatını yaşamaya devam eder. Bir karşılaşmanın ardından cinsel arzuları yeniden uyanınca kendini uzun süre tutamayacağını anlar.
İsviçreli yönetmen Andrea Štaka, ölçülü ve buruk bir şekilde resmettiği orta yaşlı bir anneye erotik kaçış imkanları da veriyor. 16 mm ile çekilen Mare, sade ve samimi kamera kullanımıyla, ev işlerinin ağırlığı altında tutkulu bir ilişkinin sağladığı duygusal ferahlığı yansıtıyor.