Mauvais Sang
21’inci yüzyıldan birkaç yıl öncesinde geçen Mauvais Sang cinayetten hüküm giymiş birinin genç oğlu Alex’in hikayesini anlatıyor. Babasının iki eski iş arkadaşı tarafından AIDS benzeri bir hastalık için önemli bir serumu çalması için kendisine bir görev veriliyor.