Mumbai, Moskova, New York: baştan çıkarıcı ama bir o kadar da tiksindirici canavarlar. On iki bölümden oluşan film, bu çelişkinin mega şehirlerde yaşayan insanların gündelik yaşamlarına nasıl yansıdığını gün ışığına çıkarıyor.