Meshes of the Afternoon
Amerikan avangard sinemasının ustalarından Maya Deren’in çığır açan kısa filminde, rüyaların gizemleri, daha önce eşine rastlanmamış bir dille tasvir ediliyor. Filmdeki mucizevi imgeler, kendi rüya alemimize sızacak kadar kuvvetli.