Michael
Görünüşte silik bir sigortacı olan Michael’ın bir sırrı vardır: 10 yaşındaki Wolfgang’ı evinin bodrumunda kilitli tutmaktadır. Beş aylık bir dönemi mercek altına alan film, sıradan görünen yaşamların arkasında ne denli karanlık sırlar saklanabileceğini ortaya koyuor.
Michael Haneke’nin tekinsiz sinemasında dolaşmaya cesaret eden ve rahatsız edici yaklaşımıyla seyirciyi ikiye bölen film Cannes’da gösterilmişti (ve Venedik’te ödül kazanmıştı). Bizzat ev idealini hedef alan korku filmi, dehşet verici performanslara ve bıçak gibi keskin bir anlatıya sahip.