Colegio de Arquitectos de Catalunya, 1969 yılında düzenlendiği Miró L’altre sergisinin tanıtımı için Pere Portebella ile anlaştı. Filmde Miró’yu binanın giriş katı pencerelerindeki sergi "poster"ini boyarken görüyoruz.
Usta sinemacı Pere Portabella’nın ilk kısa belgesellerinden biri. Bir başka Katalan sanatçının, Joan Miró’nun eserleriyle etkileşime giren bu sıra dışı anlatı, yaratım ve yıkım süreçleri arasındaki ilişkiyi sorguluyor.