Mobile Home
Kız arkadaşıyla ayrılıp, işini de bırakan Simon, eski dostu Julien’le yeniden buluşacağı, kırsal bölgedeki, büyüdüğü küçük kasabaya geri döner. İki 30 yaşında, işsiz ve başıboş adam, ilk gençlik yıllarından kalan eski bir hayale yeniden yatırım yapmaya karar vererek yollara düşer.