MODELS
Moda dünyasının gösterişinden ziyade meşakkatli yanlarını yalınlıkla resmeden Ulrich Seidl imzalı film, 1990’larda Viyana’da yaşayan manken adaylarının portresini çiziyor. Yaşananları ayna perspektifinden takip eden kamera, kötü niyetli erkekler ve imaj takıntısıyla dolu bir dünyaya şahitlik ediyor.