Heyecanlı finaliyle beklenti yaratan birinci sezonun kaldığı yerden devam eden Krallık II, dertlerle boğuşan hastanede daha büyük bir kötülüğün uyanışını resmediyor. Kara mizah ile melodramı ustalıkla harmanlayan Lars von Trier, fenomen haline gelmiş dizisiyle gerilimi yepyeni doruklara taşıyor.