Mudanza
Film, bir binadaki mobilyaların ve nesnelerin dışarı çıkarılmasını kayda alıyor. Böylece ziyaretçileri özgürce dolaşabilecekleri boş mekanlar ve duyguyla dolu bir sessizlikle baş başa bırakıyor.