Mur Murs
Varda, arka planına Los Angeles duvarlarını alarak şehirdeki farklı alt kültürleri yansıtıyor. Duvar resimlerini ve grafitileri takip ederek, çeteler, Hare Krishna’nın yolundan gidenler, sanatçılar ve şehrin her türden sakini arasında dolaşıyor.
Mur Murs Agnès Varda’nın ne kadar iyi bir gözlemci ve etnograf olduğunun en güzel kanıtlarından biri. Anlattığı insanlara her daim muazzam bir önem veriyor ve onların yaşadıkları ortamı mükemmel bir şekilde yansıtıyor. Marjinalize edilmiş yaşamların hikayeleri duvar resimlerine yansıyarak büyüyor.