MUSEUM HOURS
Museum Hours; hikaye anlatma özgürlüğü ve özenli kompozisyon, günlük bilgelik ve sanat tarihi, şimdiki zaman ve geçmiş arasında imkansız bir birleşmede var oluyor gibi gözüküyor. Tüm bunlar son dönem sinemasıyla dost olmak için en derin, dokunaklı övgülerden biri. Bu bir film mi? Yoksa mucize mi?