My Life on Ice
My Life on Ice, Rouen taşrasında yaşayan, buz pateni şampiyonu olmak isteyen, dijital bir kamerayla görüşlerini anlattığı hayatını filme çekmeyi saplantı haline getirmiş, 16 yaşındaki tatlı Etienne’in eşsiz bakış açısını sunuyor.