Netemo sametemo
Asako ve Baku’nun tutkulu ama bir yandan da insanı tüketecek denli yoğun bir ilişkisi vardır. Bir gün Baku ortadan kaybolur. Tokyo’ya taşınan Asako, iki yıl sonra, burada Baku’ya tıpatıp benzeyen bir kadınla tanışır.
Ryusuke Hamaguchi’nin bir grup arkadaşın duygularını içtenlikle portrelediği Happy Hour geride bıraktığımız on yılın en iyi filmlerinden biriydi. Hamaguchi’nin karakterlerinin iç dünyasına yine yakından baktığı Asako I & II, Vertigo ilhamlı, gizemli bir aşk öyküsü.