NEW JERUSALEM
Old Joy filminin ve bağımsız sinemanın önde gelen oyuncularından Will Oldham, Rotterdam ve SXSW festivallerinde gün ışığına çıkan Amerikalı karakter çalışmasıyla cesur, yaralı bir kalp olarak parlıyor. Yönetmen ise en son 2012 yapımı The Comedy ile ortaya çıkan ve gelecek vaat eden Rick Alverson.