News from Afar
Martín’in memleketinden Mexico City’ye doğru yaptığı zorlu yolculuk, ruh halinin bir aynası gibidir. Geçtiği yolların ıssızlığı, ruhundaki kasveti derinleştirir. Bir parça huzur bulmasına yardımcı olan garson Laura’nın da bir sürü sırrı ve derdi vardır.
Ricardo Benet’in çarpıcı çıkış filminde zaman, bildiğimiz gibi işlemiyor. Yıkık dökük bir mahalledeki işçilerin yaşadığı zorluklara keskin bir bakış atan News from Afar, ekrana yansıttığı şok ve dehşet duygusunu, psikolojik çöküntü ve aile dinamiklerine dair duygusal gözlemleriyle dengeliyor.