Karısı yaşadığı bölgenin idarecileri tarafından kaçırılan bir adam, bu suçu işleyenlerin cezalandırılması için mücadele eder. Ancak kimse ona yardımcı olmaz.
Ünlü oyun yazarı Vijay Tendulkar’ın metninden uyarlanan Nishant, insanların sorumsuzca zorbalık etmesine imkan veren toplumsal hiyerarşilere etkileyici bir yorum getiriyor. Shyam Benegal’ın izleyeni derinden etkileyen filmi, Hindistan kırsalındaki feodal yaşamın unutulmaz bir tasvirini sunuyor.