Niñato
Ara sıra rap müzik yapan, genç boşanmış bir baba olan David; anne babası, çocuğu, kız kardeşi ve onun çocuğuyla birlikte yaşamaktadır. Yataktan kalkmalar, yemek ve ev ödevi şeklinde geçen tercihen olağan dışı bu aile hayatında birkaç dakika kafiye ve müziğe olan tutkusunu yaşamaya çalışmaktadır.