Nooreh
8 yaşındaki Keşmirli bir çocuk, Hindistan ve Pakistan sınırındaki bir köyde yaşar. ‘Nooreh’ ismiyle anılan bu çocuk, iki taraf arasındaki bitmek bilmeyen çatışmalara bir çözüm bulduğuna inanır.