Andres, Amerika’ya geçmek için Meksika sınırına ulaşır. Her denemesinde, Tijuana’nın sorunlu bir şehir olduğunu keşfeder. Orada beklediği süre boyunca Andres, sadece duygularıyla ve geride bıraktığı şeylerle değil, aynı zamanda karşılaştıklarıyla da yüzleşir.