Nude on the Moon
Cinsel sömürü filmlerinin yenilikçi yönetmeni Dorish Wishman’ın sarsıcı renklere sahip, fütürist çıplaklık harikası Nude on the Moon kesinlikle adının hakkını veriyor! Ay ve uzay manzaralarının antenli nüdistlerle, zevksiz yüzme havuzlarıyla ve tropikal palmiyelerle dolu olduğunu kim bilebilirdi?