Of Human Bondage
Hays Yasası öncesinde çekilmiş bu mazoşist melodram, çıkarcı bir garsonun kandırdığı hassas bir sanatçıya odaklanıyor. W. Somerset Maugham’ın şaheserine dayanan Of Human Bondage aşkın köleliğe varan fedakarlıklarını ele alıyor. Bette Davis, filmdeki neşeli ve alaycı rolüyle çıkışını yapmıştı!