Olanda
Çoğu yiyecek tabağınıza ulaşmadan önce uzun ve hüzünlü bir yolculuktan geçer. Olanda tam da bu konuya odaklanıyor ve mantar endüstrisinin insan faktörünü, ekonomisini, toplanma ve satış süreçlerini anlatıyor. Kutsal bir geçim kaynağının arkasındaki capcanlı dünyayı keşfediyoruz.