On Tour
Amerikalı güzel bir Striptizci grubu ile, Joachim, Fransa etrafında çeşitli şovları içeren bir turneye başlama girişiminde bulunuyor. Ancak, Joachim’in turnede para kazanabilmesi için aklını başına toplaması gerekiyor. Uzaklaşmış eşini mutlu etmesi ve kızları kontrol altına alması gerekiyor.
Eğlenceli olduğu kadar melankolik de olan bu tasasız yol filmi, şehirden şehre dolaşan burlesk dansçılarının ekrana nadiren yansıyan hayatlarına pencere açıyor. Filmin senaryosunu da yazan Mathieu Amalric filmde rol almakla kalmayıp bir de Cannes’da en iyi yönetmen ödülü aldı!