ONE MORE TIME WITH FEELING
Andrew Dominik’in efsanevi müzisyen Nick Cave ile çektiği ilk belgesel olan One More Time with Feeling, kişisel deneyimlerden beslenerek yasın daha derindeki hassas yüzünü keşfediyor. Cave’in sanatçı kimliğinin yarattığı sert kabuğun yavaş yavaş açılmasıyla unutulmaz bir karşılaşma yaşanıyor.