Out 1: Spectre
Jacques Rivette’in efsanevi filmi Out 1, restore edilip kurgusu elden geçirilmeden önce, 13 saatlik süresiyle neredeyse mistik bir çekiciliğe sahipti. Bu 4 saatlik yeni versiyonun da ondan aşağı kalır yanı yok. Rivette, bu labirenti andıran başyapıtının derinliklerinde sıkı sinemaseverleri bekliyor.