Palace of Silents: The Silent Movie Theatre in Los Angeles
Los Angeles, Fairfax Avenue’da yer alan 68 yıllık, 150 koltuklu sinema salonu, tutkulu bir şekilde sessiz sinemaya adamış bir mabet. Belgesel, Amerikan sinemasının doğduğu yerde açık kalmaya çalışan bu bağımsız salonun nice badireler atlatmış, etkileyici ve garip tarihini ortaya çıkarıyor.