Film, İtalyan asıllı inşaat mühendisi Pier Luigi Nervi’ye ait, 20. yüzyılda yapılmış on yedi binayı gösteriyor. Görüntüler arasında beliren dev Roma heykelleri, Nervi’nin çığır açan yapıları ve aynı alanda 2000 yıl evvel bulunan öncü Roma buluşları arasında bağlantı kuruyor.