PARADISE: HOPE
Faith ve Love filmlerinin yarattığı şokun ardından Ulrich Seidl şaşırtıcı bir tercih yaparak şefkat konusuna yöneldi. Paradise üçlemesinin son ve kimilerine göre en iyi filmi, zekice işlenen bir büyüme hikayesi anlatıyor.