Person to Person
Bir gazeteci işteki ilk gününde zorlanır, asi bir genç feminist fikirlerini dengelemeye çalışır, eski sevgilisiyle barışan bir adam, sevgilisinin kardeşinin intikam tehdidiyle karşı karşıya kalır. Bu arada bir müzik aşığı da ender bir plağın peşindedir. Tüm bunlar New York’ta tek bir günde yaşanır.