Peter and the Farm
Peter Dunning, Vermont’ta 187 hektarlık bir alana yayılan Mile Hill çiftliğinin sahibidir. Yaklaşık 38 hasat dönemi boyunca hayatından geçen üç eş ve dört çocuğun ardından bu gururlu çiftçi artık hayvanları ve anılarıyla yaşamaktadır. Film ekibinin gelmesiyle birlikte geçmişiyle yüzleşir.
Vermontlu çiftçi Peter Dunning’in bir yılını anlatan belgesel, binbir dertle uğraşan bu adamın münzevi yaşamına bir bakış atıyor. Çiftlik yaşamının güçlüklerini dürüst bir şekilde resmeden Peter and the Farm, sosyal izolasyona dair etkileyici bir yapım.