Jacques Doillon, bu acılı çocukluk hikayesini anlatmak için profesyonel oyuncular yerine Paris banliyölerinde yaşayan gerçek çocuklarla çalışmış. Belgesel prensipleriyle çekilen ve kurgu olduğu kadar gerçek ögeler de barındıran Little Fellas, oyuncuların gerçek yaşamlarının izdüşümü niteliğinde.