“Separation”, “Denial”, “Sorrow,” “Confusion”, “Longing” ve “Return” olmak üzere 12 kısa bölüme ayrılmış bu seride, film yapımcısı Jay Rosenblatt, dört yıl önce 1964 senesinde ölen erkek kardeşinin kaybından duyduğu üzüntüsünü inceliyor.