Planetarium
1930’lar, Paris’teyiz. İki gizemli Amerikan kız kardeş ölülerle konuşabildikleri dünya turlarının son ayağını tamamlamak üzeredir. Onların bu spiritüel güçleri fırsatçı ve nüfuzlu bir film yapımcısının dikkatini çeker.