The Queen of Hearts
Gündelik hayata dair müzikal bir yaklaşıma sahip filmde, bir ayrılık sonrasında harap olmuş Adele’i izliyoruz. Uzaktan kuzeni Rachel, Adele’e iş bulur ve acısını unutması için başka adamlarla yatmasını tavsiye eder. Adele’in arayışı başlasa da, eski aşkının suretinden bir türlü kurtulamaz.
Fransız oyuncu Valérie Donzelli’nin eğlenceli çıkış filmi, ayrılık acısını dindirmek için üç farklı erkekle şansını deneyen genç bir kadının hikayesini anlatıyor. Üstelik bu üç erkeği aynı oyuncu canlandırıyor! Bütün erkekler aynı mı, yoksa kahramanımız görmek istediğini mi görüyor?