Raid in St. Pauli
Ballhaus-Else, a prostitute, lives together with her boyfriend Leo, a peaceful bar musician, in St. Pauli. One day, Matrosen-Karl, a thief on the run, finds a hideout at Else’s. She is fascinated by the man, who promises her a more exciting and better life.